۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۴۳۴۸۸۳
ترافیک، نبود مدیریت شهری مناسب، کمبود ظرفیت پارکینگ برای ماشین ها، شلوغی و ظرفیت کم این موارد تمامی برای نمایشگاه بین المللی تهران است.
کد خبر: ۳۳۰۹۱

نمایشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، برگزاری نمایشگاه منجر به وقوع مشکلاتی شده و شهروندان در حوزه دسترسی به بیمارستان و آمبولانس در مواقع ضروری با مشکل مواجه می‌شوند.

 ترافیک، نبود مدیریت شهری مناسب، کمبود ظرفیت پارکینگ برای ماشین‌ها، شلوغی و ظرفیت کم؛ تمامی این موارد از مشکلات نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

ساکنان محدوده خیابان سئول اعتراضات بسیار زیادی را در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ به شورای شهر ارسال کرده‌اند.

نمایشگاه تهران

طبق بررسی میدانی خطوط، در حاشیه بزرگراه شهید چمران که محل توقف ممنوع است، ماشین پارک کرده‌اند. همچنین در خیابان جنب نمایشگاه در قسمت محل پیاده‌روی عابرین ماشین‌های زیادی پارک می‌کنند که این مسئله باعث آزار و اذیت شهروندان شده است. این مسئله تا کجا ادامه دارد؟

در تاریخ 25 مرداد 1401 رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و  خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، خواستار ورود دادستان کل کشور به موضوع برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی تهران شد.

نمایشگاه تهران

حدود یک سالی است که بحث انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به شهر آفتاب مطرح شده است چرا که زیرساخت‌های لازم در شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه ها وجود دارد البته مدیران گفتند نواقص موجود را هم برطرف خواهند کرد.

نمایشگاه تهران

شهر آفتاب دارای سه سالن بزرگ است و حدود ۳۰ هزار مترمربع مساحت دارد اما چرا مسئولان از این فرصت استفاده نمی‌کنند و می‌خواهند تمامی نمایشگاه‌ها را به محل بین‌المللی تهران انتقال دهند؟!

البته سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران هم می گوید با برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران به علت ایجاد ترافیک مخالف هستیم و هیچ گونه مجوزی برای برپایی نمایشگاه در این محل، از سوی پلیس صادر نخواهد شد.

نمایشگاه تهران

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، در مراسم رونمایی از نمایشگاه جامع برترین نشان‌های تجاری و کیفیت کالا ایرانی از آمادگی لازم و رشد شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام کردند که این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل طبق ردیف بودجه‌ای که شورای شهر به آن اختصاص داده است از نظر زیرساخت‌ها آمادگی کامل دارد و سالن‌های گسترده‌ای را فراهم کرده است به همین دلیل پذیرای تمامی نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

نمایشگاه تهران

بر اساس این گزارش، بخشی از زیر ساخت ها از جمله مترو، پارکینگ و ایجاد سوله و ... در شهر آفتاب ساخته شده است. امیدواریم مسئولان کشور نسبت به ترافیک و مشکلات گسترده‌ای که نمایشگاه بین‌المللی تهران ایجاد کرده است، تدبیری بیندیشند.

نمایشگاه تهران

برچسب ها: نمایشگاه بین المللی تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار